נופש בחוסר וודאות הקורונה

הקורונה גרמה לכאוס ברחבי העולם, סגרים, הגבלות וחוסר וודאות אחד גדול ומתמשך איך אפשר לתכנן נופש בחוסר וודאות שכזו ועל מה כדאי וחשוב להקפיד כאשר עושים זאת, בכתבה הבאה תמצאו את כל אשר צריך לדעת ולעשות כאשר משריינים נופש בתקופה הקרובה.

לשריין נופש בטוח

אז כל עניין הנופש כאמור הפך למשהו מאד מבלבל וקשה בעידן הקורונה, רוב הישראלים בוחרים לנפוש כאן בארץ על אף שחלק מהיעדים נפתחו לטיסות חוץ, אך שום דבר לא ידוע, האם נסגור נופש בתאריכים שבהם פתאום יחולו הגבלות בגלל קצב הדבקה הולך וגובר או איך בכלל נצליח לשריין מקום בתקופה רגועה שהנגיף פחות משתולל אבל כל הישראלים רוצים לצאת לנופש והכל תפוס.. המדריך המלא כאן יעסוק ב3 נושאים שונים והם:

• שריון תאריך פנוי – אז קודם כל בזמן הקורונה יש שתי בעיות בנוגע לתאריכים פנויים, הראשון הוא למצוא תאריך פנוי כיוון וישנה התנפלות על הצימרים ובתי המלון בישראל זאת בעקבות כך שרוב הישראלים עדיין מעדיפים לנפוש בארץ ולא לצאת לחו"ל בזמן הקורונה, שנית זה לשריין תאריך שבסופו של דבר יהיה אפשרי בו לנפוש ולא יהיה סגר או הגבלות.
• הבטחת מקום בלי להפסיד כסף על ביטול – שימו לב שאתרם מבטיחים כי במקרה של התפרצות והגבלות מצד הרשויות אתם מקבלים את מלוא כספכם חזרה, זה תנאי בסיסי בתקופה הזו לסגירת חופשה.
• איך להתנהל בזמן החופשה – בזמן החופשה עליכם לשמור על הכללים, שמרו מרחק מאנשים אחרים של לפחות 2 מטר, הימנעו מהתקהלויות ושמרו על היגיינה.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר