צימרים בצפון- לחיות עם הטבע

הטבע מספק עבורינו מתנות רבות. החל מזריחות מרשימות, דרך שקיעות אשר צובעות את השמיים בגוונים רבים, ועד דשות ירוקים ומרבדי פרחים, מפלים ונהרות, אגמים, ועצי זית המניבים פירות, ועצי אלון אשר מספקים צל, ציפורים שרות ועופות נודדים. צבעים של עלי שלכת, יעלים במדבר, פינות ליטוף, וירח שמאיר את הלילות.

רבים מאמינים כי על האדם לחיות עם הטבע תוך כדי הרמוניה ושיתוף פעולה, ולא לנצל את המשאבים שהוא מספק לנו ולהרוס את הנוף.
בעלי צימרים ובתי הארחה יזהו את היתרונות שיש לטבע להעניק לנו ומאפשרים לרבים מהמטיילים להינות מהם, לנוח, להירגע, ולמלא את הגוף באנרגיה מחודשת. בצפון, ישנים צימרים רבים אשר נבנו בסמיכות למקורות מים כגון הכינרת והירדן, על מנת לאפשר לנופשים לנוח אל מול נוף של מים ביום שרבי, ואף לבצע אטרקציות כגון סירות מנוע למיניהן, וראפטינג בנהרות. ברוב הצימרים שבצפון תימצאו חשיבה נוספת מעבר לאירוח. תמצאו חשיבה על השתלבות הטבע והנוף בתוך החופשה עצמה.

ישננם מקומות רבים בצפון שמזמינים את המטיילים לפגוש בעלי חיים, שלרוב הם אינם חלק משגרת החיים היומיומית שקיימת בעיר. למשל, אגמון החולה מושך אליו מידי שנה בעונת הסתיו מאות אלפים של ציפורים ממינים וסוגים שונים.

הדבר הטבעי ביותר לעשות אחרי יום שלם של טיולים בטבע ובחינה של מראות נדירים ויפים, הוא לחזור לחדר ולהמשיך להתפנק ולהירגע באחד מהצימרים המפנקים שיש לצפון להציע.

במגוון העצום של הצימרים בצפון,  כגון צימרים באמירים, וצימרים בצפת ועכו, ובישובים בגליל הלעיון והתחתון, חשבו על כל מטייל, והכינו עבורכם את החדרים המאובזרים ביותר, על מנת שיוכלו להרגיש כמו בבית- רק בחופש. בחדרים תמצאו כבלים ואינטרנט, ומקרר, ובחלקם גם גז לבישול. ישנים צימרים שמציעים בחלק מהחדרים שלהם גם ג'קוזי מפנק ובריכות שחיה. שירותים ומקלחת כמובן יהיה בכל חדר, ולבעלי הילדים- בחלק מהצימרים יהיו גם פינות משחקים שהוכנו במיחד עבור הילדים. בנוסף לכל אלו, תוסיפו את החיבור לטבע וכך ניתן להינות משני העולמות במקביל- גם פינוק ברמה של חמישה כוכבים וגם חיבור אל הטבע ואל הנוף המהמם שלנו- וכך הרווחתם את החופשה האולטימטיבית.