מסעדות בתל אביב

מסעדות תל אביב

בעיניי ישראלים רבים, תל אביב היא הבירה המודרנית של המדינה. עם כל הכבוד לירושלים (ויש הרבה כבוד), תל אביב היא למעשה הלב הפועם והשפוי של המדינה-  עיר חיה, דימית ושוקקת ואולי הדבר הכי קרוב שיש לנו לחו"ל.

מעבר למסיבות, לברים ולבתי הקפה, תל אביב נחשבת כבירת הקולינריה של ישראל. יש אינספור מסעדות בתל אביב, ערכנו עבורכם רשימה של כמה מסעדות מומלצות שאסור לכם לפספס – בין אם אתם מבקרים ארעיים או תושבים קבועים. בתאבון.

מסעדת טאיזו

מסעדת טאיזו היא מסעדה בסגנון אסיאתי ובתפריט שלה תוכלו למצוא מנות מ- 5 מדינות: הודו, סין, תאילנד, ווייטנאם וקמבודיה. המסעדה, כך מבטיחים המבקרים, מספקת חוויה של פיוז'ן ואסייאתי עדכני והאוכל בה מוכן במקצועיות רבה.

מסעדת נורמן

המסעדה ששוכנת במלון הבוטיק המהם ונושאת את שמו, מציעה תפריט צרפתי ים-תיכוני עם השפעות קלות מהמטבח האיטלקי. המסעדה כובשת אתכם ישר מהכניסה – אי אפשר שלא להתפעם מיופייה ומהאלגנטיות של המסעדה (ושל המלון בו היא שוכנת). ואוכל? ללקק את האצבעות- מדויק וטעים להפליא. חשוב להזהיר- המסעדה מאוד יקרה ולא מיועדת לכל אחד.

שילה

מסעדת שילה הפכה כבר לסוג של מוסד בתל אביב. המסעדה שהתחילה כפינה קטנה וקסומה בעיר שעם הזמן גדלה ושופתה ולא מזמן חגגה עשר שנים של פעילות וזה לא עניין של מה בכך. הייחוד של המסעדה, מלבד האוכל המעולה כמובן, הוא האווירה הצעירה והלא מכופתרת. מה אוכלים אתם שואלים? בעיקר דגים ופירות ים בניחוח קטלוני-ישראלי.

בית תאילנדי

אנחנו כישראלים אוהבים את תאילנד. מבחינתנו זה יעד החופשה האולטימטיבי: חופים לבנים, חול לבן, מסאג'ים, קניות בשפע ואוכל טעים. האוכל התאילנדי, בעיקר בארץ, מסתכם במוקפץ ששוחה ברוטב סויה של שקל ותשעים. מסעדת הבית התאילנדי היא אחת המסעדות האהובות ביותר. המסעדה מביאה לכם את תאילנד האחרת, היפה והטעימה. עם תפריט אינסופי ומנות ששייכות לפנתיאון של עולם הקולנריה הישראלי כדוגמת סלט הפפאיה החריף, דג הלברק המאודה בג'ינג'ר וסלרי ועוד ועוד ועוד.

גרקו

גרקו היא השלוחה של איי יוון בארץ. למרות המיקום המעט בעייתי (אזורי חן) זו אחת המסעדות המפתיעות ברשימה שלנו. ישר מרגע הכניסה למסעדה אתה מבין שאתה נמצא בטרטוריה חדשה שהיא לא ישראל עם מוזיקה יוונית ואווירה של טברנה לוקאלית שמחה. התפריט של המסעדה מחולק בפשוטות לפי חלקוה של מנות גדולות/קטנות, חמות/קרות. השורה התחתונה היא מנות טעימות, משביעות וגדולות ואווירה שלא מכאן.

פוראמה

פוראמה היא הסוס השחור של הרשימה. זו מסעדה סינית הארד קור שמציעה למעלה מעשרה סוגים של דים סאמים. פוראמה היא מסעדה של אוכל רחוב, מסעדת צ'יינה טאון אמיתית ומרגשת. אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו לאכול צ'נג פאן, כיסוני מרק אלוהיים, ועוד כל מיני מנות שלא מאזור שלנו – פוראמה מציעה לכם את האלטרנטיבה השפויה
והטעימה (מאוד). אל תגידו שלא אמרנו  לכם

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים