מלונות מומלצים באזור ירושלים

מלונות ירושלים

מה אנו מחפשים, כאשר אנו מתכננים חופשה באזור ירושלים? אנו רוצים בית מלון שיהיה קרוב ונגיש לכל המקומות והאטרקציות בירושלים וסביבתה, וגם שיהיה באווירה הכפרית של הרי ירושלים. אנו נרצה בית מלון שמוקף ביערות וכרמים, והנוף הנשקף מחלונות של בית המלון, הוא הנוף הפסטורלי של הרי ירושלים.

אבל אין זה מספיק. לנו כנופשים, חשוב לשמור על רמה גבוהה של נופש, ושבית המלון יהיה בנוי ברמה גבוהה, חדרים מפנקים, ושירותים מפנקים שיינתנו לנופשים בבית המלון.

כזה הוא מלון כרמים. מלון כרמים נמצא בהרי ירושלים, באזור המכונה: "ארץ היין של הרי יהודה", בשל הכרמים שנטועים בסביבתו, והיקבים הנמצאים באזור. המלון בנוי בצורת האות ר', והנוף הנשקף מחלונות בית המלון, הנוף הפסטורלי של הרי יהודה. ניתן לראות מבית המלון את הישובים הנמצאים מסביב לירושלים: בית זית, אבו גוש, מוצא, ועוד.

בית המלון עצמו בנוי ברמה מאוד גבוהה. החדרים הם איכותיים, ומאובזרים היטב. בית המלון משלב יוקרה, לצד האווירה הכפרית של האזור.

בחדר האוכל של בית המלון, יש מרפסת פטיו ענקית, בה ניתן לשבת, לסעוד, ולצפות בנוף המרהיב של הרי ירושלים.

לבית מלון כרמים יש בוטיק יינות עשיר, וחנות יינות. בחנות היינות, ניתן לרכוש יינות המיוצרים מיקבים באזור. מרתף היינות של הבוטיק, חצוב באבן בתוך ההר.

בית המלון מעניק שירות ספא ייחודי: ווינותרפיה. זהו פינוק ספא ייחודי ביין. בחדרי הספא, ניתן לרכוש יינות טיפוליים של טיפולי ווינותרפיה. לאחר טיפול הספא המפנק, ניתן לנוח בסולריום, ולצפות מחלונות הסולריום אל הנוף המרהי של הרי ירושלים.

בריכת השחייה הפנימית של בית המלון, היא בריכה סגורה, אך עם כסאות ישיבה מסביב לבריכה. בימות החורף, יכולים אורחי בית המלון לשבת על הכסאות ולנוח, כמו בימות הקיץ, וזאת בשל החימום המצויין שיש במתחם בחורף.

חדר האוכל של בית המלון מגיש ארוחות חלביות עשירות ומפנקות בשעות הבוקר והצהריים, וארוחות גורמה בשריות בשעות הערב.

חצר בית מלון כרמים, היא חצר פסטורלית, המתאימה לאווירת האזור. בחצר יש ביצה ושיחי ביצה, מסביבה אדמה ודשא, עצים נטועים, וכיסאות ישיבה גדולים המסותתים מאבן. הבריכה החיצונית של בית המלון היא פתוחה, ונמצאת בקצה המלון, כדי שיהיה ניתן לשבת ולצפות בנוף של הרי ירושלים.

אנו ממליצים לכם על חווית נופש מושלמת באזור ירושלים במלון כרמים של רשת ישרוטל. אנו מזמינים אתכם להכנס לאתר, ולהזמין לכם חדרים ישירות דרך האתר.

עוד מידע: השכרת רכב בירושלים

 

אתרים נוספים: תיק השקעות, עופר אלשיך, תיק השקעות

השכרת רכב בירושלים – סניף ירמיהו