מוזיאונים מומלצים לביקור בחופשה בתל אביב

אם אתם מתכננים בקרוב חופשה מפנקת בעיר תל אביב, ורוצים לחוות קצת תרבות ולמידה מעבר לבילויים הרגילים בחוף הים ובמסעדות, בהחלט כדאי לכם לשקול את האפשרות של ביקור באחד או יותר מהמוזיאונים שנמצאים בעיר. אנו רוצים להמליץ על שלושה כאלו שלא כדאי לפספס, שמתאימים אגב גם אם אתם מחפשים מוזיאונים לילדים. 

מוזיאון הטבע בתל אביב

מוזיאון הטבע מאפשר למבקרים בו הצצה מרתקת אל חיי הטבע הפראיים של ארץ ישראל, ומלמד אותנו על התקופה הנוכחית, לצד הרבה היסטוריה של האזור שלנו. 

בין התערוכות השונות לראות את "מסע בין יבשות" עם העופות החולפים מעל המדינה בתקופת הנדידה, תערוכת "ארץ, חי, צומח" עם סקירה מקיפה של בתי הגידול בארץ מהמדבר ועד לחרמון, תערוכת "חרקים וקרובים" המספקת הצצה נדירה לעולמם של פרוקי הרגליים וכוללת גם יצורים חיים ועוד. 

המוזיאון בתל אביב נמצא בשטחה של אוניברסיטת תל אביב ומומלץ להגיע ברכבת ישירות אל תחנת האוניברסיטה. 

מוזיאון תל אביב לאומנות

אחד המוזאונים הותיקים ביותר בארץ שהוקם בשנת 1932, ומוקדש לאיסוף, שימור ותצוגה של אומנות מודרנית ועכשווית מהארץ ומרחבי העולם. אם אתם מחפשים מוזיאונים לילדים הוא לא תמיד מתאים, אלא אם כן מדובר על ילדים חובבי אומנות. 

בין התערוכות הקבועות תוכלו למצוא את תערוכת האומנות הישראלית המתחדשת על בסיס קבוע, תערוכת האומנות המודרנית, גן הפסלים עם פיסול ישראלי ובינלאומי ועוד. המוזיאון נמצא על שדרות שאול המלך ומומלץ שלא להגיע ברכב פרטי. 

מוזיאון ארץ ישראל תל אביב

ארכיאולוגיה, אתנוגרפיה, אומנות שימושית, צילום ועוד – את כל הדברים הללו תמצאו במוזיאון הזה ואם אתם מחפשים מוזיאונים לילדים זה בהחלט רעיון מצוין. מומלץ לבקר בתערוכת הצילומים של פרס פיקטה, ובתערוכת "בוקר בא לעבודה". 

מרחבי הרשת:

מטרנה – ויקיפדיה
מטרנה – באתר אוסם