לטייל בארץ בראש שקט

אילו סוגי בילויים אתם אוהבים? זה לא משנה אם אתם צעירים או מבוגרים, כולנו בסופו של דבר אוהבים את אותם דברים. לצאת למסעדה טובה, מועדון או בר, ללכת לראות סרט או סתם הצגה. ויש גם את הבילויים המשותפים שבהם אנחנו יוצאים כקבוצה: משפחות, חברים או בכלל טיול מאורגן עם אנשים זרים. לרוב אנחנו נבחר לעשות זאת בחו"ל, נופש עם כל המשפחה המורחבת  או קבוצות חברים ומשום מה, אף פעם לא חושבים על הארץ. הארץ שלנו כל כך יפה ומכילה בתוכה מגוון יעדים עצום בהם אפשר לבקר, לטייל ולנפוש. אולי זה מחוסר ידיעה או כי יש לנו רצון עז לעשות משהו שהוא שובר שיגרה, אבל רובנו מוותרים על טיול בארץ לטובת נופש קצר ויקר בחו"ל. אם רק ניכנס לרשת ונבקש למצוא מידע על מקומות שבהם ניתן לטייל בארץ, על אטרקציות ואירועים בטווח הזמן הקרוב ועל בתי מלון וצימרים בהם נוכל לנפוש, נגלה שניאלץ לומר שלום לשנתיים מהחיים שלנו עד שנספיק לעבור על כל החומר. יש כל כך הרבה אפשרויות שמתאימות לכל סוג של טיול, לכל מטייל ולכל מטרה, חבל לפספס אותן ולשלם כל כך הרבה על כמה ימים בחו"ל כשכל הטוב והיופי שבארץ שלנו מונח ממש מתחת לאפנו. רבותי, צאו לטייל בארץ, אתם מפסידים!

המלצות וטיפים לטיול מוצלח

אז אחרי שהבנו שאין באמת סיבה לא הרים טלפון לכמה דודים, לארגן טיול גדול עם כולם ביעד תיירותי בצפון הגולן או בדרום מדבר יהודה, יש כמה דרכים למקסם את החוויה ולהפוך אותה לתחביב שנרצה לעשות שוב ושוב. קודם כל בדקו מי קהל היעד בטיול, האם אתם קבוצה גדולה שמכילה את כל קבוצות הגילאים או רק קבוצה מסוימת ומצומצמת של מבוגרים/ צעירים/ ילדים. לאחר מכן בדקו האם בקבוצה קיימות מגבלות כל שהן, לדוגמה: אדם נכה או מישהי שפוחדת מגבהים, אנשים שאוכלים רק דברים מסוימים וכו'. עליכם לבחור את היעד שיכיל את כל המגבלות ויתאים לכולם, כך שלא ייווצר מצב שהטיול נעצר או הופך ללא נעים. בדקו מראש באמצעות הרשת או מגזינים בנושא זה על מקומות שיתאימו לכם ובחרו את היעד מוקדם ככל שניתן, בכדי לתכנן את המסלול עבורכם. דבר נוסף והקריטי יותר מכל הוא איך נוסעים? צריך לוודא שלכולם יש מקום, להתחלק לנהגים, לישון טוב לפני ולוודא שהרכבים תקינים. סוגיה זו יכולה להעיב על הטיול מפני שהיא מצריכה מאמץ פיזי, רצון ומוטיבציה, לכן מומלץ מאוד להיעזר בחברת הסעות. זהו יכול להיות פתרון מעולה וחוויתי לקבוצה שרוצה לטייל, כיוון שכולם נוסעים ביחד, מגיעים וחוזרים ביחד. אין ספק שהנסיעה היא חלק מרכזי בטיול וחובה שהיא תהיה נוחה, נעימה וכזו שנרצה לחוות שוב ושוב.

איך לעשות את זה נכון

חשוב להבין, טיול שלם יכול להיהרס בגלל הנסיעה. נסיעה ארוכה ברכב קטן וצפוף, אי יכולת לשתות אלכוהול והעייפות שמצטברת במשך הטיול, הופכים את הנסיעה למבצע צבאי מורכב ופתאום זה לא נשמע כיף כל כך. חברת הסעות יכולה להעמיד לרשותכם שירות שימנע את כל המורכבות הזו ויעצים את חוויות הטיול. אך יחד עם זאת חשוב לוודא מספר דברים לפני שאתם מחליטים להזמין שירות כזה. דבר ראשון בדקו האם החברה היא מקצועית, מעניקה שירות אדיב והנהגים הם מקצועיים ובטיחותיים, בדקו המלצות ממכרים או מהרשת. לאחר מכן בחרו את הרכב המתאים ביותר עבורכם, כל חברת הסעות מחזיקה מספר כלי רכב שונים למטרות שונות, כך שאם אתם קבוצה מצומצמת של 20 איש, אין שום סיבה שתשכרו אוטובוס. מלאי רכבים מגוון יחסוך לכם כסף רב. בדקו כי הרכבים המוצעים לכם הם חדישים, נקיים ומתפקדים, על מנת להבטיח כי חוויית הנסיעה תהיה מהנה, נעימה ולא תשכח! צאו לטייל בארץ, יש עוד כל כך הרבה דברים יפים לראות!

עוד אתרים שיעניינו אותך:

קפסולות אספרסו  – מבית נספרסו
מכונות קפה – נספרסו
טיול בישראל עם שירותי השכרת רכב מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בירושלים – מבית שלמה סיקסט
השכרת רכב בתל אביב – שלמה סיקסט

עוד משהו שיעניין אותך:
הרבלייף – אורח חיים בריא
הרבלייף
הרבלייף בטוויטר, הרבלייף – תזונה נכונה, הרבלייף בפייסבוק