טיסות זולות אל ומישראל – כל המידע

העולם פתוח, והשמיים פתוחים, והטכנולוגיה והקדמה הפכו את הכדור לכפר גלובאלי. כולם נוסעים לכל מקום, וכולם יכולים לפנטז ולהגשים חלומות על נדודים, טיולים מרתקים, מפגשים עם תרבויות שונות וחוויות ייחודיות בחו"ל. הסיבה העיקרית לכך היא השינויים האדירים בתרבות הטיסות והתיירות העולמית, וכניסתן לשוק של חברות המאפשרות טיסות זולות מאוד, עד כדי כך שגם חברות היוקרה הורידו מחירים, מה שהפך את כל השוק לזמין ונגיש לכולם.

כדי למצוא טיסות זולות בימינו, מישראל ואל ישראל, כל מה שדרוש הוא כמה דקות חופשיות וחיבור לרשת האינטרנט. טיסות אלו יוצאות על בסיס יומי, והזמינות שלהן משתנה לפי העונה והביקוש, ולפי זמן ההזמנה. כשאתם רוצים לטוס לבקר בישראל, עדיף למצוא טיסה מראש, וכמה שיותר זמן מראש, בעוד שטיסות מחוץ לישראל לרוב זמינות במחירים זולים למדי לאורך כל השנה (פרט לעונות התיירות, ולעיתים גם אז).

למה תיירים באים לישראל?

כשאתם מדברים על אמריקה, על הודו, על אמסטרדם, על נפאל, אתם מדברים על תחושות מסוימות ורעיונות מסוימים שרק תיירים וטיילים מכירים, תחושות שמתקשרות למקום זר ולא מוכר, לא כמו ישראל. האם חשבתם פעם כיצד אדם אמריקאי ממוצע, הודי ממוצע, הולנדי או נפאלי מרגיש ומה הוא חושב כשהוא מחפש מקום לנפוש בו, והוגה את הרעיון של טיסה לישראל?

רוב העולם חושב על ישראל, במובן התיירותי, כמשהו אקזוטי, מקום מיוחד, מפגש בין תרבויות עם אוכל טוב ונופים מיוחדים. המחשבה מהולה במעט חשש, או מתח, מה שהופך את היעד לעוד יותר מושך, ומתובלת בהמון סקרנות, שכן שיחה קצרה עם חבר או מכר שביקר בישראל מגלה מקום מיוחד עם אנשים חמים, בלי עוינות ולחצים, חופים יפים, אוכל מעולה, ואווירה כללית של "הכול בסדר". מספיק לדבר עם תייר או שניים בתקופת הקיץ התיירותית בישראל ולגלות כי כולם מרוצים, וכולם שמחים שבאו.

השפעת הירידה במחירי הטיסות על התיירות בישראל

בעוד שטיסות החוץ קיבלו ירידה משמעותית במחירים, ומאפשרים לישראלים רבים מתמיד לנפוש בחו"ל לתקופות ארוכות וביעדים רבים, הטיסות הנכנסות התרבו בהרבה, והסיבה היא כמובן שהירידה במחירים באירופה ובארה"ב היא משמעותית עוד יותר. כיום כשאירופאים בכל אירופה מחפשים מקום לנפוש בו, ישראל נמצאת במקום גבוה ברשימה כיעד מועדף.

כמות התיירים המגיעים לישראל, על אף המצב הביטחוני, ועל אף יוקר המחייה, עולה משנה לשנה. המלונות בתפוסה מלאה, דירות הנופש מתייקרות בעכבות הביקוש, והתיירים הולכים ונהיים מגוונים. מי שיורד לחוף הים בתל-אביב או נוסע לצוף בים המלח בעונת התיירות החמה מגלה בליל של שפות, המוני תיירים צרובי שמש ממדינות שונות, כולם מחייכים, ושמחים לדבר. הירידה במחירי הטיסות יצרה תנועה אדירה ותנופה משמעותית בתיירות לישראל, ומאפשרת להמונים להגיע מדי שנה, ולתת כוח רב לכלכלה המקומית, כוח כלכלי שתומך בכלכלת הארץ כולה.

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים