טיול לפארק הירדן

במרחק של 13 דקות נסיעה בסה"כ מיישוב כרכום נמצא לו פארק הירדן, פארק המשתרע על כלמעלה מ 1,000 דונמים של טבע, מים, גני שעשועים, אזור קמפינג ללינת לילה, פעילויות למשפחה, מסלולי הליכה ועוד…
אז אם אתם מבקרים בכרכום ובא לכם לצאת קצת לטייל וליהנות פארק הירדן הוא מקום מעולה בשבילכם בין אם אתם עם משפחה או זוג צעיר שרוצה רק קצת טבע ורומנטיקה.

פארק הירדן אטרקציות מרכזיות ומומלצות


פארק הירדן נקרא על שם אפיק נהר הירדן ששוכן לו ונשפך בסופו לכינרת, הפארק משתרע על מעל 1,000 דונמים בהם תוכלו למצוא המון אטרקציות כמו לדוגמא:
• פארק קראוונים – טרנד של השנים האחרונות בישראל הוא השכרת קראוונים לטיול ולינה, הבעיה שבמדינה הצפופה שלנו אין הרבה מקומות המאפשרים חניית קראוונים ללינת לילה, פארק הירדן הסדיר חנייה שכזו במיוחד.
• מאהל בדואי – רוצים ללון במאהל בדואי ולחוות את הקמפינג בצורה קצת אחרת ומאד מיוחדת? בפארק הירדן ישנו מאהל בדואי גדול הנמצא ממש בלבו של הפארק, המתחם מגודר ומאובזר בכל הנדרש לקמפינג לילי מעולה.
• אזור לינה קמפינג – רוצים רק לפרוס אוהל במקום מסודר עם מקלחות רחצה, שירותים ואזור לשטיפת כלים? אין בעיה פארק הירדן מציע לכם להקים את האוהל שלכם במתחם הקמפינג המאובזר בכל מה שצריך לקמפינג משפחתי מוצלח.
• 6 מסלולי הליכה שונים – בפארק ישנם 6 מסלולי הליכה לבחירתכם, רוב המסלולים הם מסלולי הליכה מעגליים שבסופם תחזרו לנקודת המוצא שלכם, בין היתר תוכלו למצוא מסלולים העוברים בעתיקות, מסלולים עם מים , עם צמחייה סבוכה ועוד…
אלו הם האטרקציות המרכזיות אבל לא כל האטרקציות הקיימות בפארק, היכנסו לאתר הרשמי וקראו על אטרקציות נוספות.

 

מרחבי הרשת:

מטרנה מחברת בין אימהות בחופשת לידה

מטרנה – כתבה באתר דה מרקר