טיולים פרטיים לתיירים בישראלטיולים פרטיים לתיירים בישראל

יש תיירים אשר רוצים לטייל בישראל וליהנות בה מחוויה המתאימה לרצונותיהם. לשם כך הם שוכרים רכב עם נהג פרטי המעמיד עצמו לרשותם ליום שלם או אף לימים אחדים.  היתרון הגדול והמובהק של מדריך פרטי הוא האפשרות לנצל את הידע המקיף שלו ולקבל הסברים מפורטים. ניתן ליהנות מהיכרותו את המקומות המועדפים לביקור בהם כדי להתוודע אל ההיסטוריה שלהם, המאפיינים אותם, וכל זאת ללא לחץ של זמן.

מקומות מועדפים  לטיולים עם תיירים הם ירושלים, קיסריה, ים המלח, מצדה, תל אביב, אילת, הגליל, הגולן ועוד. טיול ברכב מאובזר וממוזג מאפשר ליהנות בתנאים מיטביים, בעיקר כאשר מדובר בנהג שהוא גם המדריך והמלווה את התיירים באופן צמוד ונמצא אתם במשך כל הטיול.

הזמנת טיול מבעוד מועד מאפשרת כמובן להזמין מדריך אשר דובר את שפת האם של התיירים ובכך לייתר את הצורך בתרגום דבריו, מה שמפשט ומייעל את השיח.

על מנת למקסם ולמצות את המרב ואת המיטב מטיול פרטי, חשוב לתכנן אותו בקפידה. כאשר התיירים באים עם תכנית מוכנה קל יותר לבצע אותה, אבל לרבים יש ידע ככלי מוגבל לכן הם פתוחים להצעות של המדריך.  מדריך טוב קשוב לרצונות, מאפיין את הרכב הקבוצה- ככל שניתן לאפיין אותה- ומתאים מסלול המותאם לרצונות מזה ולמגבלות (לדוגמה, אם מדובר בקשישים ו/או בנכים המוגבלים בתנועה), ובהינתן האפשרויות והמגבלות מרכיב מסלול אטרקטיבי.

טיולים פרטיים הם ה"דובדבן" של הטיולים; מגיעים בהם אל המקומות היפים והאטרקטיביים ביותר, אל שכיות החמדה של התרבות ושל הטבע. מדריך טוב מפגיש את התיירים עם המנטליות הישראלית, מנגיש להם את המסעדות הטובות, את האנשים המעניינים, נותן להם טיפים לקניות ועוד.

תיירים המעדיפים לייחד את ביקורם בישראל לטיול טבע יכולים ליהנות מלינה בשטח, אף כי חלק הארי של התיירים ודאי יעדיף לינה בבתי מלון.

במונחי עלות- תועלת, האפשרות לראות את ישראל בתנאים הטובים ביותר, תוך צמצום ואולי אף ביטול הפער בין רצוי למצוי מצדיקים את עלות הטיולים האלה, שהם היותר יקרים מבין סוגי הטיולים.

תיירים רבים פוקדים את ישראל מדי שנה. רבים מהם רוצים לבקר במקומות הקדושים לנצרות, והטיול שלהם עובר בין האתרים האלה, כגון בנצרת, באתר הטבילה על יד הכנרת, בכפר נחום ועוד.

טיולים פרטיים לתיירים נערכים, כאמור, ברכבים איכותיים ומרווחים. לנוחות הפיזית יש חשיבות רבה, במיוחד כאשר הטיול נמשך שעות רבות. כך ניתן להפיק את המיטב מהטיול.

כיום, קל יותר לתכנן את כל פרטי הטיול ובעיקר את המסלול שלו, באמצעות אתר ייעודי המציע טיולים פרטיים. ניתן לחסוך זמן וכסף בתכנון הזה.

בישראל קיימת תשתית תיירותית רחבה ועשירה. בתי מלון ערוכים לארח תיירים שיש להם דרישות גבוהות. מזג האוויר הנוח השורר בארץ ברוב עונות השנה מזמין לכאן תיירים לאורך כל השנה.

גל תיירות גואה ניתן לראות בחג המולד ואף בסוף השנה האזרחית והלועזית. כמו כן יש יהודים רבים שעבורם ביקור בכותל הוא משאת נפש וסביבו הם בונים טיול שבמהלכו מתוודעים אל פניה היפות של ישראל.

המאמר נכתב בשיתוף אתר Danny The Digger – Private tour guide israel