טיולים מאורגנים בעולם

מי מאיתנו לא רוצה לפעמים לצאת מהשיגרה היומית של עבודה או לימודים ולצאת לטיול קצר או ארוך ביעד אקזוטי ומרתק ולהיחשף לתרבויות שונות,טעמים אחרים ולצפות בנופים מרהיבים?
חברות רבות מציעות טיולים שונים בעולם כמו טיולי תרמילאים,ג'יפים,משפחות ועוד אך הטיולים הפופולאריים ביותר הם ללא ספק הטיולים המאורגנים בקבוצות קטנות עם מדריך מנוסה ובעל וותק עשיר עובדה המשפרת מאוד את חווית הטיול הכללית ומספקת תמורה תמורת ההשקעה הכספית שלנו.
טיולים מאורגנים ניתן למצוא היום כמעט לכל יעד בעולם וליעדים שהגישה אליהם בעבר היתה קשה יותר מהזמן הנוכחי,כך למשל ניתן למצוא טיול מאורגן לסין,ארגנטינה ברזיל וקובה חבלי ארץ שלמים היו בעבר כמעט בלתי נגישים לנוסע העצמאי בגלל גודלן העצום של המדינות הללו או בגלל אירועים פוליטיים אך בזכות טיולים מאורגנים ומדריכים מנוסים הגישה ליעדים הללו נוחה הרבה יותר.
במאמר זה נתמקד בטיולים המאורגנים לסין ובטיולים לקובה.

טיולים מאורגנים בסין
טיולים מאורגנים לסין מספקים חוויה מדהימה למטייל החושפים אותו לאחת התרבויות המדהימות והעתיקות ביותר בעולם,כך למשל ניתן לטייל בערים הגדולות כמו בייג'ינג או שאנגחאי שהן בין הערים הגדולות בסין ובהן אטרקציות רבות כמו שווקים שוקקי חיים,הצגות,הופעות,בתי קפה,קולנוע,פאבים ועוד.
מי שלא מעוניין בטיולים באזורים אורבנים בסין יכול תמיד למצוא טיולים בחיק הטבע העצום של סין המציע נופים מרהיבים ופעילויות רבות ואף אקסטרימיות.

טיולים לקובה
מי מאיתנו לא רוצה לראות את התרבות הקובנית העשירה במאכלים מדהימים,נופים ירוקים,ריקודים והמון המון שמחת חיים? זה בדיוק מה שטיול לקובה יעניק לכם.
טיולים מאורגנים רבים לקובה מציעים שפע של אטרקציות בבירת קובה היא הוואנה ובה שלל אתרים ששווה לבקר בהם כמו מבצר לה קבניה,ואל מורו,הקתדרלה של הוואנה,הוטל נסיונל,ומוזיאון המהפכה ושלל אתרים נוספים וחשובים.

לסיכום,טיולים מאורגנים מתאימים במיוחד לקהל שאוהב ללכת על בטוח ולראות כמה שיותר בזמן קצר וקצוב ללא התברברויות ועצירות מיותרות.
מומלץ כמובן לבדוק באתרי האינטרנט השונים של החברות השונות המציעות טיולים ולראות בדיוק מה מסלול הטיול שמתאים לכם ביותר,לעשות השוואת מחירים,ולבדוק מידע ואפילו לבקש המלצות על המדריך שיוצא לטיול.וכי חשוב – תבלו!

 

עוד אתרים שיעניינו אותך:

מטרנה – להזמנה אונליין

מטרנה באתר BE

רכישת מטרנה – רמי לוי

מטרנה – השוואת מחירים