טיולים בארץ: מה האופציות הקיימות למטיילים?

טיולים בארץ ישראל היפה מהווים הזדמנות להתנתק משגרת היומיום לטובת טיול מהנה, לבד או עם בן הזוג או עם משפחה וחברים. קיימות אפשרויות מגוונות לטיולים בארץ, החל ממסלולים במים או בחיק הטבע, או במוזיאונים ובמבנים מיוחדים. תוכלו לטייל בצפון באזור הכינרת, להנות מקייאקים בכפר בלום, ולהמשיך לטבילה בכינרת או טיול בבניאס. בצפון תוכלו לטייל גם באגמון החולה, המציע טיול ייחודי בשמורת החולה וללמוד על מגוון העופות ובעלי החיים באזור השמורה. בנוסף לטיולים בצפון ניתן להנות מלינה במקומות מגוונים שצפון הארץ מציעה למטייליה, בצימרים, באוהלים או במלון, כל פתרון שתבחרו בטוח תהנו ממנו, במסגרת חופשת החלומות שלכם, עם המשפחה האהובה.

צימרים בצפון למשפחות  הם אחת האופציות למטיילים המעוניינים טיול המשלב לינה במקום מיוחד ומהנה עבורם. צימרים בצפון למשפחות  מאפשרים למשפחות להתנתק מהשגרה ולהנות בצימרים מפנקים עם עיסוי, ארוחת בוקר המוגשת לחדר, ג'קוזי ואפילו ספא ובריכה בחלק מהצימרים. אין ספק שצימרים בצפון למשפחות  מעניקים למטיילים חופשה ייחודית ומהנה, להתנתק מהכל, ופשוט לנוח ולהנות ממטעמים טעימים המוגשים בצימר, משקאות חמים, חלוקים נעימים לספא ולג'קוזי, ופינוקים רבים ומגוונים. כך, למשל צימרים בצפון למשפחות   יכולים להיות באזור הגליל או בגולן, היכן שתבחרו לנפוש עם המשפחה. צימרים בצפון למשפחות   תוכלו למצוא במושבים רבים בצפון, למשל במושב רמות,ישנם צימרים מגוונים ומפנקים למטיילים המגיעים לנפוש עם המשפחה, וכן מסעד בשרים מפנקת ונופים מרהיבים מהצימר. צימרים בצפון למשפחות מאפשרים למשפחות להנות מחופשה ייחודית וחלומית בחיק הטבע, עם נופים ירוקים ומרשימים או סביב הכינרת או מול הרי הגולן ונופי הגליל, בהתאם להעדפות האישיות של המטיילים.   

במסגרת טיולים ברחבי הארץ, ניתן גם לשלב טיול עם קמפינג ולינה בחיק הטבע. באופציה זו ניתן לשלב אוהל ומנגל בחיק הטבע, למשל קמפינג בכינרת היפה. חופים מגוונים סביב הכינרת מציעים למטיילים לנוח אחרי הטיול או הרחצה בכינרת, באוהלים למשך הלילה. ניתן להביא אוהל מהבית או להשכיר אוהלים במקומות ייעודיים לכך. כך, למשל, בחמת גדר יש מתחמי אוהלים ממוזגים ומשודרגים, המציעים אוהלים גדולים וממוזגים לאורחים הבאים לחמת גדר ולטיולים באזור. מבחינת עלויות, אם תביאו אוהל מהבית ותלונו בו על חוף הכינרת ייצא להם זול יותר מאשר מתחמי אוהלים ממוזגים בחמת גדר, אז זה תלוי בשיקולי התקציב שלכם.

לסיכום, במסגרת טיולים בארץ תוכלו לבחור את מה שאתם אוהבים, בהתאם לשיקולי התקציב שלכם ובהתאם להעדפות האישיות שלכם לטיול החלומות. תוכלו לבחור לטייל בצפון הארץ בחיק הטבע או בטיול מים או לבקר במבנים ייחודיים בצפון הארץ. קיימות דוגמאות רבות לטיולים בארץ, במיוחד בצפון הירוק והמרשים, מול הגליל והגולן, וסובב כינרת. לאחר הטיול תוכלו לבחור היכן תרצו ללון במסגרת חופשת החלומות, בצימר או במלון או באוהל. בצפון יש שפע של אפשרויות לינה למטיילים, וכל מה שנותר להם הוא רק להחליט היכן יירצו ללון במסגרת החופשה שלהם. במלון או בצימר או באוהל על הכינרת, כל אפשרויות הלינה הן מהנות וייחודיות במינן, ומאפשרות ניתוק מהשגרה, לטובת חוויה כייפית של חופשה עם המשפחה. זוהי הזדמנות לטייל ולהנות עם המשפחה, וליצור זכרונות מיוחדים של כל המשפחה יחדיו. זכרונות אלו יישמרו לשנים רבות, בעקבות החופשה הייחודית והחלומית בצפון הארץ. אז אל תהססו וחפשו כבר כעת את הטיול שתרצו לעשות בצפון עם המשפחה, ובחרו את אפשרות הלינה המועדפת עבורכם, במלון או בצימר או באוהל, היכן שתבחרו לבלות עם בני המשפחה.