השכרת רכב בירושלים

ירושלים נחשבת לאחת הערים המתויירות ביותר בעולם וממגנטת אליה מבקרים מכל מקום ובכל שנה. גם אנחנו הישראלים אוהבים מדי פעם, לתת קפיצה אל העיר ולהנות מבילוי בה. אפשר לטייל ברחובות העיר העתיקה ולבקר באתרים שעדיין לא הספקנו לראות בין אם זה מגדל דוד, ביקור בבתי הכנסת הספרדיים ועוד… יש כל כך הרבה מה לעשות בעיר כאשר אפשר גם להנות מסיורים מודרכים ללא עלות, לבקר במוזיאון יד ושם המרתק, להצטרף למסע קולינרי חד פעמי בעיר ואפילו תוך כדי הביקור לשלב מגוון של אטרקציות לילדים.

אחת הבעיות עם ירושלים היא שקשה מאוד להתנייד בה גם בשל העובדה שהרחובות צפופים מאוד וגם משום שהכבישים המחברים אל העיר ועוטפים אותה נחשבים ליחסית צפופים. לכן, אם אתם לא מכירים את איך ומתי התחבורה הציבורית פועלת בעיר ולא ממש יודעים איזה קו אתם צריכים לכל מקום, מומלץ מאוד להשכיר רכב בירושלים. תוכלו להשכיר את הרכב בעיר שבה אתם גרים, ליסוע לירושלים ולהחזיר את הרכב בירושלים עם סיום הביקור ואז לחזור הביתה חזרה ברכבת או באוטובוס.

לחלופין, תוכלו להגיע לעיר בתחבורה ציבורית, להשכיר את הרכב, לעשות את הסיור במקומות שבחרתם מראש או תוך כדי הטיול ואז בסיומו להחזיר את הרכב. השכרה של רכב בירושלים הבירה לא רק תחסוך לכם זמן רב בהמתנה לאוטובוסים, רכבות ומוניות בתוך העיר מה שיאפשר לכם למקסם את הטיול ולראות יותר מקומות, אלא גם תהפוך את הטיול שלכם להרבה יותר כייפי, מהנה וקליל.

בעיר יש המון מקומות חניה מוסדרים או חניונים בהם תוכלו להיעזר ולחנות ליד האתרים הקרובים ואז ללכת קצת ברגל ולהנות מחוויה מעצימה, מרגשת וכייפית לכולם.

עוד אתרים מרחבי הרשת:
עופר איתן – על מערכות פרסום דיגיטליות מתקדמות ומנוע חיפוש פנימי חכם לאתרי אינטרנט