הדרך הנכונה לפתוח את השנה – ראש השנה בתל אביב

ראש השנה הוא הטיימינג האולטימטיבי לחגוג בסטייל ואם יש עיר
שמציעה שלל פעילויות ואווירה אופנתית הרי היא תל אביב.
זירת הבילויים הגדולה של המדינה משלבת בין נוף אורבני לחופים
מוזהבים, מוזיאונים, מרכזי קניות, שטחים ירוקים, חוויות קולינריות,
וכל שצריך זה רק לבחור איך לפתוח את השנה בעיר.



אירועים קהילתיים ללא תשלום

תוכלו להשתתף במספר אירועים אליהם הכניסה חופשית ברחבי העיר. כך למשל, מרכז קהילתי בני ברית יקיים ב-18.9 בין 20:00-22:00 אירוע עם להקת מרקש אקספרס בהופעה של גרוב ים תיכוני והשפעות מהמוסיקה האנדלוסית (חריף אייזיק 23) וב-19.9 בגן וייץ בתל אביב בין השעות 16:30-18:30 יתקיים הפנינג שנה חדשה כולל יריד של אומנים, פעילות בועות סבון, סדנת יצירה לראש השנה ועמדת תיקוני אופניים (לאה גולדברג 9). במרכז קהילתי נווה צדק תתקיים הרמת כוסית חגיגית בין השעות 19:00-21:00 במהלכה תיערך גם הופעה מוסיקלית מרהיבה (שבזי 22).

הופעות ומסיבות לתחילת שנה

רוצים לבלות את החג בהופעה או מסיבה בעיר הגדולה? פסטיבל BPM המוביל בסצנה האלקטרונית בעולם יתקיים ב-30.9 החל מהשעה 15:00 בפארק הירקון עם תקליטנים בולטים כמו Acid Pauli, Ame Live, Honey Dijon. התקליטו עופר ניסים בהפקת ראש שנה ענקית ב-30.9 החל מהשעה 19:00 באקספו תל אביב. בזאפה תל אביב יעלה בערב החג המופע החדש של תום יער החל מהשעה 20:00 ב-30.9. בראש השנה ה-1.10 יתקיים באותו מקום, זאפה תל אביב, מופע של טריפונס בליווי 7 נגנים (החל מהשעה 20:00). במועדון הדופלקס מכינים לכם מסיבת שוקולד עם השף קרוזו וריקודים ברחבות שונות – אינדי, מטאל, ניינטיז ורוק. (30.9, החל מהשעה 23:00).

ארוחת חג בסטייל אחר

מתחשק לכם להתארח במקום לארח, בלי לסדר, לבשל או לשטוף כלים? בתל אביב זירה גסטרונומית מכובדת המציעה לכם שלל סעודות חג במסעדות הבולטות ברחבי העיר עם תפריט חג מיוחדים. כמו למשל, מסעדת באבא יאגא מציעה ארוחה סגנון אירופאי בלב העיר עם תפריט ספיישל הכולל, בין היתר, מנות דוגמת דג ים ברוטב עגבניות ושום, קדרת בקר חורפית וסטייק פרגית עשוי על הגריל.

ראש השנה עם הילדים

אם בחרתם חופשה משפחתית לראש השנה בתל אביב, אולי תתעניינו לדעת שיש מספר אירועי תרבות מעניינים במהלך החג. האחד מהם הוא תערוכת ויהי צחוק בבית התפוצות העוסקת בהומור היהודי מהאחים מארקס עד הגשש החיוור – מתאים לכל המשפחה ובטוח תישארו עם חיוך עם הפנים. אופציה נוספת היא ליהנות מריחוף ונוף ממעוף הציפור בכדור פורח תל אביב, שמאפשר לכם ליהנות מהתפאורה של תל אביב ותוך כדי מחוויה מיוחדת במינה.

משיקים שנה מול הים

ראש השנה הוא רק תירוץ להנאה! תל אביב היא עיר ללא הפסקה המציעה שפע של אטרקציות ופעילויות לכל הגילאים. מה דעתכם לקחת את ההנאה לשיאה וליהנות גם מחוויית אירוח בלתי נשכחת. כמו למשל, בסוויטה מפנקת במלון בוטיק מול הים. תוכלו להתארח בסוויטה יוקרתית המצוידת בכל החומרים הדרושים להנאה כולל בריכה פרטית וכמובן נוף לים התיכון – להתעורר עם רחש הגלים ולעצום עיניים בשלווה. המיקום של מלון בוטיק מבטיח גישה נוחה לאטרקציות השוות בעיר, מהטיילת הססגונית דרך מתחם התחנה הנוסטלגי ועד הנמל התוסס. בחרו מלון בוטיק המציע חוויה אינטימית בניחוח אישי ושם דגש על עיצוב ואווירה וכמו כן, מציע ארוחת בוקר במתכונת של מזנון עשיר, יוגה על הגג וטרקלין נעים לאתנחתא.

הזמינו מראש מקום במלון ובמסעדה, הוסיפו הופעה ובילוי למחרת לילדים והרי לכם הדרך הטובה ביותר לפתוח שנה בתל אביב!

עוד משהו שיעניין אותך:
עופר איתן – על חברת טכנולוגיית השיווק שרכשה את חברת מובלין