איך לארגן טיול קסום ומרגש לצוות עובדים?

אין דבר חשוב יותר לחברה מתחושת השייכות וההנאה של העובדים בה. ההווי במשרד או בצוות ותחושת הקרבה אחד לשני, משפרים את היומיום ומובילים לעבודה נעימה יותר ומסורה יותר. כדי להעצים את הגיבוש בין כל העובדים, כדאי מספר פעמים בשנה לשבור את השגרה ביום שיא חווייתי, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר טיול משותף בטבע היפהפה של ארץ ישראל!

בחירת יעד

לטבע יש כוח לקרב, להזכיר לנו לנשום עמוק ולהתנתק מהשגרה. זכרו – לא תמיד צריך לנסוע שעות כדי להתנתק וליהנות מנקודות התצפית, המסלולים המיוחדים ופינות המסתור שמציעה ארץ ישראל. חברת הדרכת טיולים מקצועית תוכל לכוון אתכם בדיוק לאזורים המתאימים לדרישותיכם, על פי זמן הנסיעה ליעד שאתם מעוניינים בו, ועל פי רמת הקושי של המסלול אותו תרצו לעבור יחד.

תכנון המסלול והפעילויות

מומלץ לחפש מסלול שדרגת הקושי שלו אינה גבוהה, כדי שיוכל להתאים לכל צוות העובדים, ולאפשר הליכה משותפת בדרך תוך שיחה נעימה, משחקים או שירה משותפת! מסלולים שמערבים אטרקציות, כגון מעיינות, נחלים או מערות, יהיו מרגשים ומגוונים יותר ויאפשרו נקודות מנוחה שבמהלכן אפשר לנוח, לשוחח ולצחוק יחד.

חשוב להתחשב בעונות השנה בבחירת היעד לגיבוש צוות עובדים. בימים חמים מאד מומלץ לטייל באזורים קרירים יותר או כאלו בעלי מקורות מים. בימי החורף מומלץ לבחור באזורים מדבריים או אתרים ארכיאולוגים סגורים. חברה מנוסה תוכל לתכנן ולתאם עבורכם ביקור במספר מרכזי מבקרים, הקרובים אחד לשני, סיורים באתרים היסטוריים, בעכו, בגליל ובנגב, ולשלב אותם עם טיול טרקטורונים, שיט או רכיבה על גמלים בקרבת מקום!

ארגון ולוגיסטיקה

טיול גיבוש צוות עובדים דורש תכנון קפדני ומסודר מאד, על מנת ליצור יום שלם ומהנה שלא חסר בו דבר. כדי לשמור על כולם מרוצים, בריאים ושמחים חשוב לדאוג להסעה נוחה ומרווחת שתלווה אתכם לאורך היום, ארוחות מגוונות ואיכותיות לבוקר ולצהריים במיקום שנקבע מראש, כמות מספקת של מים לכולם והיכרות מקצועית עם האזור בו אתם מטיילים, כדי לא ללכת לאיבוד ולהגיע יחד למקומות המעניינים באמת. חשוב לדאוג לערכת עזרה ראשונה זמינה כדי להיות מוכנים לכל מצב. מומלץ להזמין מאבטח וחובש צמוד שילוו אתכם לאורך היום, וכמובן, לדאוג לביטוח של כלל העובדים. מומלץ להיעזר בחברה מנוסה שתדאג לכם ותסגור את כל הפינות, כדי שדבר לא יתפספס ותוכלו לצאת ליום הגיבוש בראש שקט!

עוד אתרים שיעניינו אותך:

שי פנינימומחה בדיני סחר וקימעונאות
מכונות קפה – נספרסו
משרד עורכי דין שי פניני
השכרת רכב בירושלים – מבית שלמה סיקסט
עו"ד שי פניני – עורך דין