איך למצוא מסעדות ובתי קפה מושלמים לבלות בהם?

בטוח יצא לכם כבר לקום ביום שבת חורפי ולפנטז על בית קפה חמים וכפרי שמציע ארוחות בוקר טעימות בנוף פסטורלי, אך אין לכם מושג איפה להתחיל ולחפש, במפות של גוגל אתם הולכים לאיבוד וכל שאר המתחרים הם לא כל כך אמינים כי הם מפרסמים רק את מי שמשלם להם, אז איך מוצאים בית קפה או מסעדה מושלמים שיאפשרו לכם בילוי של בוקר שבת מהנה?

בכתבה זו נדריך אתכם כיצד למצוא את מבוקשכם די בקלות ועם סיכויים נמוכים "ליפול" בבית קפה שאיננו מה שציפיתם.

מציאת בית קפה או מסעדה מושלמים

אז לשם הדוגמא נניח שאתם מחפשים בית קפה באווירה כפרית הממוקם בצפון הארץ המציע ארוחות בוקר טובות, כך תמצאו את בית הקפה המושלם.

את משימת האיתור והסינון של בתי הקפה אנחנו נעשה על גבי פלטפורמת גוגל מפות כיוון והיא הכי אמינה מכל ההיצע הקיים, שה לא שבלתי אפשרי שם לזייף תגובות אבל בשיטה שאנחנו מציעים אתם תצליחו לגלות את המתחזים ואת בתי הקפה הטובים.

  • מה מחפשים – אז קודם כל מה אנחנו בכלל מחפשים? בדוגמא שלנו אנחנו מחפשים בתי קפה לכן נפתח את המפה ונקיש את הביטוי בית קפה על המפה יפתחו מגוון הצעות לבתי קפה באזור בו המפה ממוקדת, בצד המפה יוצגו בתי העסק בצורה מסודרת עם אפשרויות סינון מתקדמות.
  • אזור – סינון ראשוני תבצעו לפי אזור מבוקש, אם אינכם יודעים איפה אתם רוצים לנסוע רק שאתם מחפשים בית קפה באווירה כפרית בצפון הארץ פתחו את המפה על חלק מאזור הצפון והתקדמו לאט לאט בכל פעם שאתם גוררים את המפה למקטע חדש לחצו על הכפתור "חיפוש באזור זה" ותוצאות חדשות בהתאם לאזור יוצגו בפניכם.
  • סינון לפי קטגוריות, סוג אוכל, פתוח בשעות ועוד – דאגו מראש לבצע סינון שיתאים לכם לבית הקפה המבוקש לדוגמא אם אתם מחפשים בית קפה המציע אוכל צמחוני ופתוח בשבת אז בצעו סינונים של אוכל צמחוני ויום פעילות שבת ככה ימנעו מכם עסקים לא רלוונטיים.
  • דירוג – בצעו סינון על פי ממוצע דירוגים, שימו על כל דירוג מ4 ומעלה ושימו לב שלעסק יש יותר מ 100-200 דירוגים כיוון ופחות מזה נחשב פחות אמין כיוון ובעל העסק יכול לזייף הרבה מהם.
  • צפייה בתמונות – לסיום אחרי שכבר כל הדרישות שלכם כביכול נענו בדקו תמונות של העסק בגוגל מפות ושימו לב לתמונות גולשים מהזמן האחרון ולא תמונות של בעל המקום, זאת אינדיקציה הכי אמיתית למראה האמיתי של המקום ולמנות היוצאות בו מבלי שבעל המקום עשה עריכה או אפקטים להצגה ויזואלית טובה יותר.

מרחבי הרשת:

מטרנה – ויקיפדיה
מטרנה – באתר אוסם